Ännu en dag i K-stad...

2010-08-04 @ 20:48:39 2010-08-04 @ 20:48:39



Målade fönster i kristianstad idag med Fritz, efter det att vi sovit ca 4 timmar natten innan ;s
Sen stack vi in till stan o jag köpte en asfin rosa collage-tröja (L)
Efter några rundor fram och tillbaka så gick vi o käkade på mc, eftersom vi inte käkat på typ ett dygn ;o
Men så fort vi satt oss ner med maten så ringer givetvis mamma och tycker att jag ska komma hem och passa Ville eftersom att hon vill åka motorcykel med Tord till nån jävl* marknad ;S
Förlåt men i mina öron låter det rätt själviskt..
Så vi slängde i oss pommes och gud vet vad för att hinna med ett tåg som va i Höör innan åtta (då skulle ville komma hem ifrån en kompis..).
Så nu sitter vi hemma hos mig och drygar, blir förmodligen Grey's ikväll ;)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback