äntligen läxor ?

2010-08-29 @ 20:31:38 2010-08-29 @ 20:31:38

haha, ja nu är jag klar med städningen som var så in i hel*etesdryg -.-
Dammsuga/dammtorka/bädda/tvätta/vattna/putsa skura och gud vet vad.
Ville sova hos frida inatt, men självklart så måste jag vara hemma och plugga engelska å ergonomi, blääää!

Så får ta och sova hos snäckan en annan dag, när jag har lite mindre att göra ;*
Om jag någonsin blir klar så ska jag somna hyfsat tidigt ( antaglien typ två men endå) till sex and the city, för att det är bra 8)

Nu så ska jag göra engelska, tackar ödmjukast för de generösa antalet glosor lena..

Sleep well, don't smell ;)
puss!



by the way, detta konstverk kan ni hitta i kirstianstad mittemot bk ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback