förlåt förlåt!

2010-08-25 @ 15:12:56 2010-08-25 @ 15:12:56
Jag vet, hemsk update a lá Joy :(
Fast jag har andledningar, fick tex radera inlägg pga olika saker :P
idag ska jag till RNJ in the park 2010 med frida, men får se när vi ska hem för mamma har inte satt någon tid, haha.
Skolan va okej, var tydligen jätte glad men jag vet inte, kanske de ;s
Idag fyller Mia femton år, grattis älskling! ( jag glömde bort det imorse men iaf )

Iaf så har jag inte hittat på så mke under de inaktiva dagarna förutom att jag va på mf med Fanny, Erika , Hanna och Mathilda , såg maskinen och dom ägde ^^

Nu måste jag gå och dammsuga innan mamma kommer hem sen bär det iväg te malmö!

Hörs ikväll, puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback