Just another monday with hun

2010-08-16 @ 15:37:08 2010-08-16 @ 15:37:08
 
Amen go morron!

Idag var planen att gå upp tidigt men när klockan passerat 12 så insåg vi att vi hade failat igen ;)
Kommer bli as jobbigt att somna hyfsat tidigt och gå upp kl sju när skolan väl börjar :'(
Speciellt när det är malmöfestival, hoppas vi inte har några läxor första veckan..hehe

Just de, måste övertala mamma om att jag ens får va där, och fråga om NRJ in the park..
Ientligen skulle jag passa Ville för att DOM skulle dit men jag lovade som tur va ingenting, så jag kanske följer med frida och agnes dit ist ;D

Men sen när mf är slut invigs hösten, usch :(
Då blirré mörkt vid åtta? och man blir allmänt depprimerad och förväntas ha hyfsade/superbra betyg när terminen är slut.
Men hur enkelt är det och plugga sönder till prov när man vet att det är ett helt år kvar tills sommaren igen?
Men men , nu börjar ju allvaret, dessa betygen blir ju typ resultatet av högstadiet.
Sen får man bara göra sitt bästa och hoppas på att man kommer in på sitt första val ^^

Nu pallar jag inte skriva mer om skolan eller prov 8)
Snart ska jag duscha för nu kom precis frida ut ur badrummet :)
Och ikv/efm så hämtar fridas mamma oss så ska fritz få ny mobil, den jävlen ;O

haha, ne men jag får väl oxå en ny mobil till hösten, annars...
Iaf, sen sover vi nog hos frida och kollar film eller nått ;)

Harre bra, pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback