Malmöfestivalen

2010-08-21 @ 16:52:58 2010-08-21 @ 16:52:58


Igår så mötte jag och mia upp josefin vid stationen och tog tåget mot malmö ;)
Tydligen så va detta årets tema...skrot ?
en massa gamla bilar med växter/blommor, frigolitkaniner, böcker och gud vet vad ^^
Haha, vi gick omkring med mias systemkamera och så fick vi en idé:
VI LEKTE KÄNDISAR!
Först så gick personen som skulle va kändis iväg en bit och lådsades prata i mobilen, sen kom de resterande två med kameran och bah: O M G! är det inte du som är bloggaren mia (t.ex) shit, får jag ta en bild? åhh, det är så sjukt häftigt att vi bara springer på dig här!! omg jag avgudar din blogg ( o.s.v, o.s.v)
Sen tar man fan bilder och alla runt om en bara: wow, hon är ju känd!

Haha, hade skit kul, fast en tant kollade snett, tror hon såg oss två gånger eller nått ^^
Jaja, sen va det två 30+ are som lådsades ta bilder på varandra sen vände dom kameran och klickade av på oss, big fail äckel !

Gick runt och köpte lagos (L) men josefin o mia skulle ha nån grekisk wannabe kebab 8)
Och givetvis köpte vi munkar ( eller donuts, happy mia? ) ;)

Mötte upp frida på stationen och åkte hem vid tio, för att vissa har över sträng föräldrar som inte tror man klarar sig i malmö efter bolibompa :@

Iaf, så hämtade fidas mamma oss ihöör och körde mig o frida till frida där vi sov själva, fett nice ;)

Hur som hellst, vet inte om jag åket till mf idag igen, får se men troligtvis ikke ;(
Är iaf hemma själv ikv för mamma och resterande ska på kräftskiva, haha!

Nu ska jag se om min snabb tvätt e klar så jag kan tvätta min rosa collage tröja som frida ville låna,


pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback