money money money must be funny in a poor girls world..

2010-08-14 @ 13:01:09 2010-08-14 @ 13:01:09

Haha, hittade typ 200 kr I EN KRONOR, växlade snabbt med mamma och nu är jag rik igen, hehe..
Nu så ska jag äntligen fixa mig och skynda iväg till tåget, fuck det regnar -.-

Sen får jag sitta där i min ensamhet och lyssna på över gammal musik och ta bussen till gustav om det regnar och sedan gå  den lååånga vägen mot möllan.

Och efter det måste jag ta den sega bussen till centralen ifrån trianglen och sedan sätta mig på ett tåg till Lund.
Och när jag är framme i Lund så måste jag ta femma till Nova och trängas med alla barnvagnar i 15 minuter innan bussen är framme.

Efter det måste jag övertala hon/han i kassan i smyckesaffärensomjagalltidglömmernamnetpå om att dom ska laga mitt "J" till thomas sabo armbandet och hämta ut mitt "Y" och kolibrin.
Om jag sedan lyckas med detta kan jag glatt ta femman tillbaka till centralen och ta ett skabbit pågatåg hem till hålan.

Kommer jag lyckas? - Jag ska fråga min biljard åtta...

Vi ses om jag överlever, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback