Problem ?

2010-08-21 @ 14:08:26 2010-08-21 @ 14:08:26


Åhhh! Jag får  d a m p!
Jag skojar , vi har fan bara äcklig mat hemma , ( jag är dels kräsen men kom igen ? )
Först tänkte jag typ göra omelett, men äggen är ju fan gamla :@
Sen tänkte jag ta en macka för för en gångsskull hade vi ju goda pålägg hemma, men fanns det bröd ?
- Nej, ofc not.

Letade överallt, och hittade nån lipa i frysen men, blää.
Sen tänkte jag baka bröd själv, och letade upp recept o allt men hade vi någon jäst som man TVUNGET måste ha till varenda bröd ?
- neeeeeee, de hade vi ju självklart inte.

Sen letade jag igen, eftersom mina krav sänkts något extremt.
Och så övervägde jag att äta...youghurt.
Hatar ientligen det, konsistensen är bläää, men vi hade någon med päronsmak så det underlättar ju.
Sen såg jag en burk digestivekex, YES tänkte jag.
- men ? då har ju Ville, min otroligt osjäviska lillbror ätitupp alla...

Visst jag brukar kanske inte ta dom annars men come on ?
Så nu står det en tallrik youghurt framför mig och jag tycker inte om det, så jag kommer säkerligen att slänga skiten och baka scones, för där behöver man väl inte jäst, utan bakpulver ?

Haha, nu försvann mitt damp anfall och jag ska baka scones :)
Fast jag lover, det kommer saknas en ingridiens i skafferiet, jag loovar ;)

Harrebra, synes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback