Vänskap

2010-08-30 @ 21:35:36 2010-08-30 @ 21:35:36

Jo, nu har jag tänkt lite, medans jag lyssnade igenom gamla låtar och skissa ;)
Då kom jag å tänka på det viktigaste i mitt liv, mina vänner.
Vet ärligttalat inte hur man överlever utan dom, deras humor och stöd.
Oavsett vad är det alltid dom som finns, och hjälper till.
Visst man bråkar och tjafsar men jag tror att det också är viktigt ibland, annars kanske man inte uppskattar det man har ?
Ibland kommer jag på mig själv klaga/bråka om någonting som jag ientligen inte bryr mig om utan bara för att, så onödigt och dumt.


Who ever, jag vill bara tacka mina vänner för att ni finns och oavsett vad så älskar jag er.

 



 

Förlåt för gamla bilder och att jag ser cp störd ut på 3/3 bilder men men <3


Kommentarer
Postat av: miíschâ

aw, så gulligt! älskar dig joysan, always and forever hihihihi ABDUHLLA(L)ASCHMET

2010-08-31 @ 20:50:00
URL: http://miajonsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback