"Vi kommer nästan ingenvart som bollen i en pingismatch"

2010-08-30 @ 23:10:29 2010-08-30 @ 23:10:29

"Hej, jag heter Joy och jag är satc missbrukare"
Allvarligt, jag får ta å skärpa mig, jag har sett klart första sex and the city skivan på säsong fem nu ;o
Jag menar, vad ska jag göra när dom tar slut ?
One tree hill tog slut och dom började med nån kass version när chad m murray och hilary bruton (?) slutade, sen har Grey's anatomi slutat, slutet var det hemskaste jag någonsin sett (förutom titanic) och Desperate housewifes senaste säsong har inte släppts ?!
Jag kommer inte att överleva vintern...
Får väl börja kolla någonting nytt, tips?

OC verkar ju bra, såg något avsnitt och killen va ju nästan het ?
men jag pallar inte simpsons, family guy, how a meet you mother och sånt, visst jag tycker det är skitkul men vill se någon riktig drama serie!
Hellst vampyrer men jag kollar redan vampire diarys, och true blood har jag redan missat för mke av, fast..

How ever, haha jag skrev fel i förra inlägget! så ska jag iväg med frida o hennes mamma imorgon och då ska jag äntligen köpa armbanden! har längtat som en jude efter dom men jag är ju snål, men imorgon..hehe

Nu så skaa jag plugga glosor en sista gång och antagligen missbruka satc, 

god natt alla läsare, sov så sött.
Puss! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback