"Julen är här och lyser...ja, ni fattar"

2010-12-18 @ 21:08:47 2010-12-18 @ 21:08:47
Sleepade hos Frida igår med agneso, blev taco-night och grey's , outstandning! Mycket mys ja, och idag tvingades jag föja med tha family och handla julgran.. Sure, men man måste inte åka till ett fkn slott när det finns ett torg i Höör som säljer samma jävl* gran. Men men, sedan lämnade dom mig hemma och slulle på glögg kväll..k.

Så jag fick göra käk själv, på den nya gaslospisen. Och ni som inte tror att det är möjligt att bränna vatten har fel. Och tänka sig, jag har mvg i hemkunskap :) Jaja, sen har jag kollat ung och bortskämd, omg vad dom e hjärndöda vissa av dom allså. "Aaa, mehn jag måste typ ha ansiktskräm. Måste vi äta mat idag?"

Jupp, nu hade jag tänkt att duscha sen blirre film, så jäkla skönt att vi inte har läxor/prov, nu kan man ju faktiskt se fram emot helgerna :s btw, matteprovet var megabajs svårt så vi får väl se hu rbra det gick på måndag :P

KYSS!





Hej, jag gick oxå i sjuan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback