"Never shall we die"

2010-12-29 @ 18:58:00 2010-12-29 @ 18:58:00
´Hello!

Nu sitter jag här framför datan och lyssar på gamla goá låtar på youtube (mamma har snott spotify) och är allmänt besviken på mig själv. Jag är en missbrukare... Jag har redan , på en enda dag, glott klart på första skivan av VD ( det är endast fem skivor!) och jag anser inte detta normalt. Jag är alltså en box-missbrukare, känns bra..

Men men, nu har jag erkännt och jag hoppas Frida kommer å hämtar mig snart så jag inte sätter på den andra skivan :( Ska ju till henne ikv, och imorgon ska vi fira hennes mormor som jag ännu inte träffat ;)
Därför borde jag nu packa ist för att blogga men jag är rädd för att om jag inte sitter vid datan så kommer jag drrrraaaassss till vd, vilket problem.

Men nu ska jag PACKA, och då mååste jag ha min MJ sov-tröja (L)



Puss å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback