home sweet home

2010-07-17 @ 13:28:30 2010-07-17 @ 13:28:30

Men tjenare!
Nu är jag hemma igen!
Cypern var bäst, sol, bad och tonvis med mat?!
Kan ju tyvärr inte  påstå att jag är det nu kallas ), längst bort från hotellet och havet -.-
Men iaf, dagarna flög förbi och jag saknar sönder de ;(
Dock pallade vi bara ligga o sola vid havet två dagar men det räckte för att jag skulle bränna min stackarns näsa ;( neger men brunare än innnan iaf, better than nothing :)
Vi va framme vid hotellet typ halv 2 på natten och alla höll på att dö av trötthet ;o
Vi fick en "bungalo" ( eller vad fan
soo call me rudolf;)
Resten av veckan låg vi vid poolen från 11-18 , hehe..
Åkte till "centrum" ( ayia napa ) men där fanns bara fyllon från tha partyferrys (8

Har läst ut typ 3 feta böcker och I feel stolt :D



Poolen <3

 

På måndag (eller söndag ) åker vi till bingsmarken och jag asar med mig frida ;D

Ha det bäst önskar eran plugghäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback