I can't wait anymore!

2010-07-09 @ 10:19:22 2010-07-09 @ 10:19:22

Åhhh, vill bara slänga in väskorna i bilen och köra iväg, upps jag råkade visst glömma dom andra hemma (a)
mohahah
, MOHAHA!
Okej jag är extremt uttråkad och vi ska väl antagligen inte köra förens typ ett?!
Jag hatar och flyga mitt på dagen ( haha, lät som en fågel; jag hatar att flyga mitt på dagen) xD
Iaf, planet går kl 16.oo vilket betyder att vi för en gångs skull hinner shoppa på taxfreen :')
Alla andra gånger har vi ju varit så sena pga skånefuckingtrafiken som inte ens vågar kör på lite snö?!
Fast dom ska ju ha lite plus för deras underbara sommakort <3
Nu ska jag försöka driva på segisarna där uppe och tvinga dom köra tidigare, hehe.
Justde, nu ses vi inte på sju hela dagar, så ha det bäst!
O agnes, take gooooood care of my sommarkort by skånetrafiken ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback