still home

2010-07-09 @ 12:02:05 2010-07-09 @ 12:02:05
Haha, vi har fortfarade inte kört och jag sitter fortfarande fastklistrad vid datan ihopp om att hitta väderprognosen för ayia napa, och guess what? Jag hittade en!
Tyvärr fattar jag ju inte hur jag ska visa den så jag får väl skriva, inte alls för att göra er avundsjuka, inte alls...
hehe..



Fredag: 30+
Lördag: 30+
Söndag: 31+
Måndag: 35+
Tisdag: 35+
Onsdag: 35+
Torsdag: 32+
Fredag: 34+

Prognosen är mellan 12-18 och i skuggan!!
I havet kommer det vara runt 28-29 grader, It works for me!

Nu börjar äntligen som där uppe att packa in i bilen och jag borde väl hjälpa dem, men...
nää, jag tänker packa i det sista och nu gick tord precis och tog min väska!!
gahh, jag lovar att jag har glömt något, var fan är min kamera???!!!

JÄVLAFUCKINGRÖVHÅL!! Its gone!!!!!
I'M GONNA DIE!!


Harre bra i sverige allihop, nästa gång vi ses så är jag förhoppningsvis neger (L)
Nu ska jag gå och dampa för min kamera som troligtvis ligger någonstans i mitt rum, i någon jävla låda, i någon JÄVLA hylla....ÅHHHHH!

puss o kram, skummbanan (tvungen att skriva)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback