-

2010-11-13 @ 19:22:39 2010-11-13 @ 19:22:39

..Jag har klappat en krokodil?

Johodu, när vi va i Gambia ( Vintern 09 ) så hittade vi på en massa saker, hela familjen utom
jag hatade den resan, men jag tyckte att vi upplevde så många nya saker och det gjorde hela
resan : ) Förutom att klappa ett livsfarlig djur klappade/lekte vi med "vilda" apor på en "safari".

Sen utforskade vi Albert Market som är Gambias största/skabbigaste marknad. fifan vad äckligt där va,
lösa getter, skräp och allmänt skabbigt :s Men sammtidigt fick man ju se den sidan av världen också,
vi gjorde också en båttur till Mangroweträsket, kelade med apor och allt annat man kan tänkas göra.
Så jag tycker att om man bortser ifrån allt skabb och tiggare så var det en väldigt rolig resa :D






GAHH!!










Fresh? Njää, upplevelse? JA FÖRFAN!


© by Joy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback