All I have

2010-11-28 @ 17:48:23 2010-11-28 @ 17:48:23
Helgen har varit -precis som agnes säger- helt fucked ;s Började bajs, och slutade helt ok :)!
Igår badade vi vinterspa i typ fyra timmar, hahha, sedan var vi alla russin. Sen garvade vi i några timmar:

******* rider inte elefanter, elefanter rider ******* xD!


Bäst alltså, sedan några timmar efter att vi äntligen somnat så skulle jag och Frida hem till Frida och baka till deras försäljning på höörs julmarknad, som förövrigt är så jävla överskattat 8s Dock blev muffinsen som skulle vara blåbär/hallonmuffins litta fail... Lila och smakade bajs? Jaja, dom skulle ju bara säljas i påsar och man fick inget kvitto ;) Vid tre drog jag hem till mig och julpyntade/julbakade med min mamma( och tolvtusen andra??). Min mamma som verkeligen ääälssskkkar mig,.....

Nu är jag klar med allt jul bajs och måste verkeligen göra engelskan, seriöst, hon killar mig annars ;s

PUSS!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback