Alla har vi våra stunder

2010-11-06 @ 15:32:55 2010-11-06 @ 15:32:55

Kom nyss hem ifrån Frida som skulle iväg till kstad, glömde dock en DH skiva :(

Igår gjorde jag och fluff inte så mycket, kollade en ny film Vampire Suck, haha filmen sög iaf^^
Några scener asgarvade man till och andra bara va? hah, ja vi e normala : ) Agnes skulle ientligen kommit hit
ikv men eftersom min mamma skulle ha SINA vänner här och jag tvunget skulle vara med så får vi va
imorgon eller nått ist ;/
Så jag får väl hitta på någonting själv, typ kolla om heeela One Three Hill boxarna eller gör labbrapporten som ska lämnas in ibörjan på nästa vecka, kill me softly -.-

Nu tänker jag inte skriva mer eftersom jag inte har mer att skriva förutom att jag inte ska skriva mer : )

citat av joy reatard lindgren ©



Ja, bilden är FETTOSERIÖS! : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback