Dirty littel freaks

2010-11-23 @ 19:13:55 2010-11-23 @ 19:13:55
Joo, jag har väl inte uppdaterat så bra, hehe..

men sanningen är att jag har varit helt off, inte sjuk men typ depprimerad? haha. Och idag har varit en riktigt bad-day. Började med att jag försov mig efter att jag inte kunnat somna förrens halv tre. Sen var det förjävligt väder och man halkade och massa bajs, så det tog extra lång tid att gå till skolan i värsta snöstorm. Plus att mina skor blev helt genomvåta ;( Så jag var typ tjugo minuter sen och hade blöta socks, nice.
Och dessutom fick jag reda på att jag sabbat mitt "mvg" denna terminen för att jag suger och inte fattar någonting. Menmen , efter skolan gick jag å frida å träna, sen var jag tydligen sen så jag fick inte dammsuga utan det skulle tydlign mamma göra imorgon när det var tänkt att hon å jag skulle shoppa skor. JIPPPI. Ofc ska hon även dampa på att jag var försent ute med att laga mat som jag ska göra på tisdagar. Så hon dampa på det med och nu ska jag göra mat nån annan dag.. Fuck off.

Som om inte detta gör mitt liv till pest så behöver jag plugga so, men jag är så in i hell trött.
Haha, mitt liv suger, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback