.

2010-11-06 @ 21:42:53 2010-11-06 @ 21:42:53


Mysiga höstdagar! Jamen jag vet att jag hellre skulle vilja spendera mitt lov/livstid på en solig ö någonstan nära medelhavet men nu är det ju Sverige som man får nöja sig med, alltså iskalla vintrar och regninga dagar (säkerligen värre än Forks ^^) . Men man får väl ta och göra det bästa av situationen. Mysiga kvällar med kompisar och ben and jerrys är ju inte det sämsta?
Speciellt inte när man kollar nya avsnitt på en dvdbox med bästavännen, toppat med BJ's och jag LOVAR att din kväll blir perfekt (y). Och om man nu tvunget vill åka iväg från hålan man bor i tar man bara med sig polarna och fikar på Barista i Malmö, och om man har money, shoppa sönder! Man får ju faktiskt inte ångest om det ösregnar ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback