Fyra dagar senare..

2010-11-13 @ 16:17:07 2010-11-13 @ 16:17:07
Hej och förlåt : (

Har haft fullt upp med prao och allt annat så det har varit lite ont om tid för bloggning ; /
Men nu så har jag äntligen hittat en lucka (a) Igår så skrapade jag, Frida och Agnes ihop 101 kr till
onyttigt bajs på preem, dock i mynt  :o Och sen kollade vi Grey's på kvällen och slocknade tidigt.

Frida stack till sin syster och bebisen vid nio och jag å agnes sov som svin till 11 och sen tittade vi på
Harry Potter och halvblodsprinsen, agnes hade inte sett den (!).
Jag som vill se ffortsättningen på bio nu i veckan, få se hur det blir för jag har 19 kr på kontot , HAHAH
Dammsugahuset.nu


Tänkte skriva en liten sammanfattning av praon senare MED bilder, de ni ^^
Och dessutom kommer det snart en design till min blogg, wow på tiden ? xD
Lilla agnes som för tillfället sitter i min säng och beordarar mig när jag ska byta låt på spotify har gjort den
och jag är full av förväntan, jag har juu inte fått se den :) Hon kommer oxå göra om textstilar och annat
bajs som jag inte förstår mig på- (och här trodde man man var lide smart på stallet.se )

Blog u soon



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback