Jim Carrey ↔ Den Allsmäktige

2010-11-06 @ 18:03:10 2010-11-06 @ 18:03:10
Eftersom jag inte hade någonting vettigt att göra (förutom labbrapporten...) så slog jag på mediaplayern på tvn och hittade massa fimer som jag inte sett innan så jag kollade runt lite och satte sedan på tha famous gay movie...
I love you Phillip Morris, haha jävla humorfilm utan normal humor xD Neeh men den var väl så dära, lite smått överdriven och jag vill passa på att varna känsliga tittare ;)
Ikväll ska jag nog kolla Avatar, som jag inte har sett innan (!) är den bra överhuvudtaget?
Är lite skeptik mot hela grejen med en ny planet med blåa varelser ;s Men vi alla har olika filmsmak, min e ju bäst men det finns ju andra oxå ;)

PusSsSsSsSSSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback