Kiss your A goodbye ;*

2010-11-13 @ 17:51:19 2010-11-13 @ 17:51:19
Tjoohoo, nu sitter jag här och bloggar ifrån den "stora" datan där uppe och helt ärligt trodde jag inte den fungerade, har stått oanvänd sen förra julen xD men man märker skillnaden mellan detta tangentbordet och det på min bärbara, går mke fortare på den store (8

Förövrigt hade jag glömt bort att mamma skulle ha gäster, så jag fick byta om ifrån myskläder/morgonrock och ta på mig kläder : ( Så gick det med matte plugget :$

Nee, men IMORON SKA jag ta itu med det (jag har inget val) måste få mvg på detta provet om jag ska ha det som slutbetyg och förra gången var det vg+ (ett poäng ifrån mvg..) så jag får fan ta me plugga som en galning imorgon, lovar jag ska sitta i timmar och trycka in skiten i huvet .

Ist för matte plugg får jag väl kolla film eller nått annat ointessant.

Kisses and hugges!



Saknar sommaren men välkomnar vintern,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback