The first snow

2010-11-24 @ 15:51:50 2010-11-24 @ 15:51:50

Vaknade av att hela mitt rum var ljust och alla vet vad det betyder, SNÖ!
Så det var bara att leta reda på rätt skor men utan resultat så jag fick ha vanliga ful bara för att jag är envis och vägrar köpa ännu fulare "ridskor" -.- Men imorse skule det inte suttit helt fel med varma skor så jag får väl sicka iväg å köpa vintersor nån dag :o
Blev typ en halvtimme sen till spanskan men men , sen började folk bli gala och kasta snöbollar och mula rundor, jaja det är ju vinter. Efter spanskan hade vi en massa booring lektioner men vi fick håla på musiken så det var ju alltid nått :)

Nu sitter jag hos Frida för vi behövde inte va med på idrotten typ, dom skulle bara gå en promenad ;s
Så hon försöker fixa hennes nya data och jag.. ja jag gör annat :)

Nu ska jag läsa igenom den överdryga so:n och sen ska vi kolla ung och botskämd , big love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback