We can go hard no matter what the cops say *

2010-11-30 @ 18:32:11 2010-11-30 @ 18:32:11
Jaja, jag suger på att uppdatera, I know ;) Sanningen är att det har varit as mke å göra hela tiden. ska man inte städa så ska man plugga , åhh jullovet får gärna komma. Igår så lämnade jag skolan lite tidigare och mamma å jag åkte iväg :) Köpte VINTERSKOR! Blev slutligen Ugg's mest för att dom e cpvarma och myyyyysiga as hell ^^ Passade på och buy:a hårinpackning till mitt extemt torra hår ;s På kvällen stack jag hem till frida och pluggade lite englska så nu är hon gramatiksdrotting och jag IGbarn :D hehe, nehh men jag pluggade inte så mke som jag brukar och gick helt enkelt på känslan idag, hoppas det går vägen.

Men förutom engelska provet och spanskan så var dagen heelt ok :) Dock skulle man ju tydligen dammsuga sen när man kom hem, funfun. och när den slavgöran var gjord passade jag på att läsa igenom Hunduismen (prov på fredag..) och senare ikv ska jag bli brun och ha hårinpackning, detta avrundas bäst med OTH . Usch, jag har inget liv alltsåå ;s ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback