Don't worry little girl, you will grow up some day..

2010-10-28 @ 22:01:45 2010-10-28 @ 22:01:45
Jaao, nu har jag pluggat lite so och pausar!
Skulle gjort bilden idag men hade ju givetvis glömt HB4 penna i skolan ;S
FuckFuckFuckFuck...

Hela dagen har varit bra tills utvecklingssamtalet ?
Eller, jag hade ju inge pil neråt eller varning och jag skötte mig bra å massa MEN bildläraren (som jag förövringt ääääälskar...) hade gjort en pil vågrätt, *^)#/&=¤&/&/)&/)&)/P?!!!
Gick från mvg i bild till g på en termin och nu var jag tydligen på samma nivå, F*** Y**!

Men iaf, sen fick lilla mamma köra mig till stallet, naaaw va det jobbigt?
Och hästen var galen, skena all the time och man kände sig som en trasdocka på en bulldozer :O
Jag överlevde förvisso men hästen behöver.. tränas?

Sen hämtade jag bildmappen hos Frida men jag kunde ju såklart inte fixa bajset idag :@
Och sen blev klockan åtta och VD började så jag var fastspickad framför TVn och nu sitter jag å pluggar so, kill me slowly and then burn me up!
Juste, LENA hade värsta grymma omdömmet om mig :')
VG i engelska nästa? ;)

Jaja, plikten kallar och jag får ju ingen sovmorgon för jäkla branäs anmälan är imorgon (!!!)
PÖSS
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback