Satans engelska!

2010-10-10 @ 19:16:00 2010-10-10 @ 19:16:00
Varför ska våra engelskaprov alltid vara så jäkla svåra? Dom andra får inte ens något prov?
Och i den andra gruppen vår man vg aslätt ;o
Har lixsom g i engelska och jag tycker att jag borde få vg, minst..
Jag gör alla grejer och jag snackar allmänt bra engelska men vi har ju en lite strängare lärare....
Men detta året har jag gett mig fan på att få vg om jag så ska plugga tills jag dör!
Grejen är den att det är rätt mycket man ska plugga nämare bestämt 205 glosor, fyra olika engelska texter, x antal ordspråk, passivumfrom och ing-form i engelska OCH 97 st oregelbundna verb, ohh scrap :o

Detta är grejer som vi VET kommer på provet, man får ju räkna med lite överraskningsmoment oxå..

Men det är bara att jobba på och se glad ut, alternativt smuggla ner en femhundring i lärarens ficka men iaf,
jag SKA ha vg :)

pössEt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback