20 september 2010

2010-09-20 @ 09:00:59 2010-09-20 @ 09:00:59

Nehe, ingen skola för mig idag :(
Mamma tyckte att jag skulle vara hemma och bara skrattade när jag sa att jag SKA
till skolan på måndag, så kul tyckte hon det va...

Det suger å va hemma hela dagarna och hosta ihjäl sig när man samtidigt vet hur mke man missar i skolan
matte´prov på fredag och jag ligger ca två veckor back, kul kul...

Annars har jag ju bara missat två viktiga bildlektioner, 4 eng glosförhör, 4 spanska glosförhör, ett so läxförhör och ett so prov, matte, svenska redovisning och en massa viktiga teknik lektioner = IM SO DEAD!

Jag ska försöka göra engelskan och plugga lite so å matte idag men jag har ju inte kunnat
plugga innan för jag har mått skit så jag får skylla på det när jag börjar igen ;)

Förhoppningsvis så kommer jag till skolan på onsdag.
På tisdag ska ju alla iväg till wanås å jag lovar att jag inte överlever en hel utedag, no
way in hell typ :(

Nu ska jag deppa å kolla film på m-player,
see yah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback