Min mamma är en räddare i nöden

2010-09-16 @ 18:44:16 2010-09-16 @ 18:44:16
Naaw, min stackars mamma tvingas städa undan efter mig ;$
Glas, flaskor, papper, vindruvs skräp och allt annat men kan tänkas lämna efter sig efter en sjukperiod :o
Är påväg å bli frisk, långsamt men åt rätt håll iaf :)

Idag har jag kollat film, knarkat min medicin, hostat, HOSTAT, medicin , ätit vindruvor, kollat film, hostat , HOSTAT osv osv..

LOVE MY LIFE

Ne men jag är riktigt trött på denna soffan nu, och min räddare i nöden, (förutom tvn), är min mamma som hotar mig med att jag ska läggas in å få dropp om jag inte börjar äta, guess what? I works .

Jag (L) vindruvor och bubbelvatten

Kommentarer
Postat av: GUNHILD

kom till skolan på måndag FÖRFAN :@

saknar dig ju :( <3

2010-09-17 @ 20:10:14
URL: http://agneswallner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback