Party, fresta FOREVAH!

2010-09-30 @ 22:54:30 2010-09-30 @ 22:54:30
Haha, ni skulle sett mig nu asså ;o
Sitter me hårinpackning i en jävla knut å planerar att sova med den ;)

Dock är det fult som fan och ändå sitter jag å lyssar på partymusik, snacka om pepp?
men inför vaddå? jäger? helgen? I don't know.

Det jag vet är iaf att jag fjollat mig i telefon med michaA i en timme och kollar kenzatyra show, nolife en torsdag alltså ;)

Imorgon är det sovmorgon!! Happyface*
Så underbart att vi valde miljöprofil och att man inte får betyg i det och allså inte behöver vara där, hehe me gusta mutcho ^^

nehh, men jag ska nog försöka att sova tidigt, annars e jag död till helgen så vi hörs imorgon ;)

sov sött, PöZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback