With eyes like the desert

2010-09-27 @ 17:22:58 2010-09-27 @ 17:22:58
Men shalla!
Idag har jag varit över glad, för typ ingenting 8)?
Hade nått skit första lekionen på älvkullen, framtidståget.
Det var nån film om gymnasievalet och jag blev inte ett dugg klokare 8O
Sen snackade två stycken gubbar om deras arbete å sånt, den ena va elektriker (?) å den andra jobbade med bygg...
Snacka om mansdominerande yrken ?
Handel var ju tydligen inte högskoleförberedande så jag kolla vidare och tyckte att ekonomi kanske va nått ?
Rätt likt NV fast minde no :)

Men vad tror ni föreläsaren på älvkullen sa?
: Jag gick ju ekonomi för att mina föräldrar tyckte att det va bra men alla jobb jag fick vad tråkiga och handlade bara om siffror ;o

Tack som fan lixsom, du ska göra gymnasievalet LÄTTARE inte SVÅRARE!
Hoppas syv-tina kommer med ngon vettig ide för mina e helt slut ;s

Kill me, fast jag är ändå lycklig ;9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback