And I just can't get enought

2011-04-21 @ 17:17:26 2011-04-21 @ 17:17:26
Shit, idag har jag inte gjort något vettigt alls, vaknade av springade och skrikande barn och efter det har jag bara kollat big brother. Slöseri på fina dagar, jag vet. Men nu har jag iaf slitit mig ifrån datan, duschat och sedan satt mmíg ner för att blogga om denna ointressanta dag :) Köpte body butter stawberry igår så nu luktar hela jag jordgubb, SOMMAR! Kollade nyss min mobil och det visade sig att mina goa töser ville grilla ikväll, oavsett om ingen av oss är så speciellt skickliga med glödande järn så kommer det bli riktigt kul! Nu är ju bara frågan om jag hann svara innnan dom stack iväg själva ;I We will see..


Ha en mysig kväll, puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback