I miss u

2011-04-10 @ 17:02:12 2011-04-10 @ 17:02:12
Men hallå! har inte bloggat nu på ett litet tag, haha? Helgen har varit mycket chill i denna lilla håla Höör, I fredags skulle jag vara ensam hemma på kvällen (det var då det blåste som fan) så jag var skiträdd och bara gick runt i huset och lyssnade på alla äckliga ljud :o Plockade undan på mitt rum, satt vid datan och annat men tilslut blev det för mke, jag hade lyckats slarva bort min mobil! Detta i kombinationen med alla creepy ljud blev för mycket för mig så pappa hämtade mig och körde mig hem till honom så jag sov där (fortfarande utan min tele...). På morgonen stack jag hem till mamma och letade som en idiot efter min xpeira, utan framgång. Storstädade rummet ihopp om att den skulle dyka upp men nej. Sen kom Mia på kvällen och vi stack ut och chillade lite :) Gick hem igen och somnade efter en film.

Idag skulle jag egentligen till Ikea med mamma och sedan en liten tur till väla men eftersom vädret blev så fint så stannade vi hemma ist, jag och Mia stack hem till henne och kollade Paronormal activity 2 och cyklade jag hem och här e jag :) Men jag har fortfarande inte hittat min mobil!!!! Jag vet till 110% att den är här hemma, men jag har redan letat ÖVERALLT!!? Var fan e den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback