Kortfattad version av fredagen

2011-04-30 @ 17:29:42 2011-04-30 @ 17:29:42

Va med mia innan jägers igår, pumpade musik och fjantade runder samtidigt som vi i bästa förmåga höll på att fixa oss. Runt halv tio kom fridas mamma utrustad med frida och agnes i bilen och hämtade oss för att sedan köra oss till jägers :) Dansade i alldeles förstora skor med alldeles för hög klack vilket resultarade till ett par fotsulor mindre och ett dussin blåsor mer, var det värt det? Jadå, tilloch med efter att någon råkat fimpa mitt ben.
Klockan ett gick jag, mia, agnes, frida, hampus, ellen och kevin hem till hampus och sov där:)

Mia och jag gick hem tidigt och nu har jag städat mitt rum och stirrar på dammsugaren som jag hoppas ska automatiskt dammsuga hela källaren -.-

Valborg idag, vilket är lika med grillning med tha gang, myyss!








vi kan konsten att vara normala ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback