Måste städa

2011-04-03 @ 20:26:49 2011-04-03 @ 20:26:49
Varför, varför och åter varför är söndagar alltid korta? Innan man vet ordet av så är klockan jätte mycket och man har knappt hunnit med att göra hälften av alla saker man skulle gjort. Jag tillexempel skulle städat STÄDAT mitt äckliga rum idag men det ser fortfarande ut som tredje världskriget nyss brakat loss. Och mitt badrum ska vi inte snacka om :s Fräsch människa e jag :) Haha, måste försöka slita mig ifrån datan och plocka undan, kanske tilloch med dammsuga! Fast jag gillar inte att skada djur, speciellt inte dammråttorna, dom är ju en liten del av min familj nu? ;)


Tänkte iaf visa lite "före och efter" bilder på mitt rum, KÄNSLIGA TITTARE VARNARS!

före:


efter:



Bilderna är tagna när jag sädade mitt rum sist, förra året ;) nej men ngn vecka sedan :$ Angående den skitfula lampan så har jag köpt nya som ligger så fina i sina ikeakartonger (i soffan), ska be tord sätta upp dom snart :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ey skaffa städblogg

2011-04-03 @ 20:37:31
Postat av: möghild

ser ingen skillnad :B

2011-04-03 @ 20:54:32
URL: http://agneswallner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback