Pleasestopraining.nu

2011-04-12 @ 20:17:39 2011-04-12 @ 20:17:39
Blää på vädret idag, riktigt tråkigt :( Som tur va så slutade vi kl 12 ist för 3 som vi annars tvingas gå till. Efter skolan så tog jag tåget till Lund för att spendera pengar ;d Hittade faktiskt en klänning som jag tror jag ska ha på skolavslutningen. Sedan körde mamma och hämtade mig vid tre så vi stack till Ikea för att inhandla soffbord y förvaringsbajs till mig ;D Men än fanns det tid kvar på uret så vi körde inom nova 8) Hittade ett underbart linne, fydan vad snyggt det är :o Och två st solbrillz (mest för att sommaren verkar närmare då). Åkte hem och nu hamnade jag vid datan men ska snart säta på en film sen ska jag i säng i tid, har nämligen NP i engelska imorgon, är det inte härligt med uppsatser? :)





pic from we♥it.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback