A day with mum

2011-02-12 @ 20:48:27 2011-02-12 @ 20:48:27
Ja, ungefär vid elva när jag vaknade kommer mamma ner och undrar om jag vill följa med och shoppa med henne :) Ofc vill jag det eftersom jag har mina b-day money från pappa och spendera ^^ Så vi åkte till entré och shoppade litta :) HITTADE "BUFFALO-RINGEN"! köpte oxå ett par svarta jeansleggins, en onödig ögonskugga, ett svart Oversize-linne, en asfin ring från hm..., och örhänge som jag letat efter i en evighet :D Dessutom fick jag en jeansjacka av mamma (alla ♥-dag present) fast får den på måndag ? xD








Sedan stack vi snabbt till möllan och köpte en masscara till mamma, sen bar det hemåt för att fixa till imorn (my b-day celebration!). Haha, jag har gjort cupcakes i tvår timmar, ni får se dom imorgon ;)

Ikväll ska jag kolla Dreamgirls på fyran, skitbra film!

Kommentarer
Postat av: abduhlladis

vill du följa med mig till nån skola i lund nästa vecka? insåg just att jag måste söka senast nästa helg :|

2011-02-12 @ 22:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback