Chill-dag!

2011-02-23 @ 16:41:32 2011-02-23 @ 16:41:32
Hmm, började dagen med att bli väckt av vårt larm, som fått fnatt. Usch, jobbigt värre var det när jag inte kunde somna om sen heller ;s Så jag satte mig vid datan och kollade senaste VD-avsnittet och tre avsnitt av big brother, sjukt program xD

Sedan hoppade jag in i duschen och en halvtimme senare låg jag och läste min nya bok Sveket som är andra delen av House of Night (sjuk bra bok!) Läste ut första delen på en dag ;) Dock fick jag avbryta mitt läsande, eftersom bara jag e hemma så är huset svinkallt eftersom ingen jävel har eldat och jag kanske råååkade glömma mitt fönster liiiiiite på glänt :I Så jag har nyss gjort chai-latte för att bli varm :D

Så nu ska jah sjunka tbx till "bokens värld", blog yah soon!



(weheartit.com)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback