Buhu

2011-01-16 @ 18:41:33 2011-01-16 @ 18:41:33
Ingen hårfärg för mig idag nä... Ingen pallade köra och det var för slaskigt och gå ;/ Men imorgon ska jag försöka få tag på den satans färgen :@ Ica kanske? Fast dom har väl säker inte just den.

iaf, fick ett ryck när jag kom hem till mamma och började städa, kanske för att jag blir så jäv*a trött på dom?
"är du sur nu igen?", "nej mamma, vaddådå?", "du är alltid så jävla sur för ingenting, man blir så jävla trött på dig!" Bläää, jag är lixsom inte alls sur? Men man blir lite irriterad när man har en mamma som inte förstår bättre än att klaga heeela tiden ... Men som tur är så är hela hallen betongjuten så man måste gå igenom källar dörren för att komma till källaren och det orkar dom inte = jag har hela källaren ifred och kan välja att ignorera deras tjat och ist höja volymen på sporify :D



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback