Good, then bad, good, then bad

2011-01-06 @ 13:15:17 2011-01-06 @ 13:15:17
God morgon, eller för mig iaf^^ Vaknade för nästan en timme sedan, då hanna skulle iväg till Ikea med sin mamma. Igår kväll stack vi ut en runda och pratade om allt och ingenting, skönt ibland :) Och sen kom vi hem igen och började titta VD ifrån början så hanna skulle fatta och vi kan ju säga som så att hon e såld ;) Kollade typ en och en halv skiva :o Sov gjorde vi vid fyra. Så min uppgift blir att försöka vända dygnet rätt denna veckan.

Och när hanna leavade mig så passade jag på att kolla SISTA AVSNITTET AV OTH! och fyfan, jag hatar slutet :o Kul att säsong åtta kommer på dvd...nästa år? kill me slowly.

Ja, nog om mitt missbruk. Nu ska jag gå å äta frulle. Sen är jag tydligen tvungen att dra mig till stallet och hjälpa till med tävlingarna...

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback