IDAHO STATE COLLAGE LEAGUE

2011-01-30 @ 13:40:47 2011-01-30 @ 13:40:47
Hellu, har inte bloggat eftersom jag återigen sov hos frida :) Men igår så åkte jag, agnes och frida med min mamma till gymnasiemässan i Lund. Seröst så känndes det som om man var omringad av gamar som slogs för sista biten kadaver eller nått ;s Frida och agnes är ju iprincip sålda till Humanus men jag tycker fortfarade att john bauer verkar bäst, eller det är ju typ den enda skolan i Lund com har samhälle med inrikting på media. Fast LBS har jag ju ientligen inte kollat på... Usch, snart ska vi ha valt och vad vet man ientligen?

Nog snackat om gymnasiet, efter mässan körde mamma oss till Nova där jag b.la skulle kolla in en skinnjacka, and I found it...och en tjocktröja på bikbok ;) Sedan shoppade frida och hennes mamma som vi träffade på nova en massa skidstuff till branäs nästa vecka, can't wait^^ Efter den oändliga shoppingrundan som aldrig ville ta skulle åkte vi och handla till fridas mormor som vi sedan fikade hos :) Naww, äh däh murmur!
Sedan åkte vi slutligen hem till höör och jag sov över hos fluff oh nu är jag hemma, ikv kommer lille hänna och det kommer antagligen bli en VD-night ♥

Men tillsvidare, puss!



weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback