Short

2011-01-18 @ 20:23:59 2011-01-18 @ 20:23:59
Hallu! var med frida igår därav hann jag inte blogga :) Köpte hårfärg på city gross och vill färga håret igår men hann inte det heller :( Lite synd eftersom jag verkligen vill ha mörk hår NU men får väl vänta till helgen ;(

Idag så var hela dagen dryg men kort då jag skulle med mamma till Lund, och sedan hann vi även med en liten tur till Nova (L) Blidde litta finfina grejer. Köpte en tröja som jag lääänge tänkt köpa. Mamma hävdar att den är jätte 70/80 - tal så man blir lite rädd? Haha, köpte oxå ett par jeansleggins, stickade leggins och en grymt charmig tröja ifrån mq :) Ja, min dag kortsagt. Så nu hade jag tänkt duscha och lite annat för jag måste upp tidigt imorgon då alla nior ska till berga skolan i eslöv och checka deras gymnasie. Helt meningslös :)

Kanske slänger upp ett inlägg sen men om inte så go natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback