Packar inför göteborg!

2011-06-01 @ 23:23:30 2011-06-01 @ 23:23:30
Wii! Imorgon åker vi på klassresa till göteborg, love it! Dock är inte hela klassen med men vi kommer ha askul ändå :) Men tidsoptimist som jag är så börjar jag packa nu, 23.19 ... Kanske inte den bästa planeringen 8)
Så klockan sju imorgon lämnar vi dystra höör och åker uppåt i detta avlånga land. Bajs, kom just på att jag måste gå upp sex om jag ska hinna duscha, fuck!

Planerna för imorgon är liseberg, känns dock som om hela sverige kommer dit så det lär bli jävligt långa köer :( LFredagen kommer också ägnas åt liseberg och laserdome! Shoppingen tar vi på lördag (L)
Hursom hellst kommer jag inte uppdatera något förrens på söndag eller möjligen lördag kväll.

Nu måste jag verkligen få fart på packandet, men fy vad trött jag är.
Aja, ha det bäst! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback