I andra tankar

2011-06-17 @ 20:08:54 2011-06-17 @ 20:08:54
Kom precis hem efter en härlig dag i lund med mia. Vi trosade runder ihop om att hitta iallafall en bikini som inte såg förjävlig ut, hittade vi den? Nej, inte ens när vi besökte butiker vars namn jag inte ens kan utala hittade vi nån. Taskigt läge kan man tycka. Efter mycket letande gick vi sedan till en kina/japansk resturang och käkade buffé, nice ^^ Sen började letandet igen, och igen utan lycka. Köpte mig en ny plånbok efter som min gamla var trasig och sommarkortet fick inte plats :o Förövrigt har jag dessutom drömt mig bort till varmare länder hela dagen. Orkar inte med detta jobbiga vädret. Fint, sen regn, ösregn, sen fint, hagel, sen sol. Usch, så jag har kollat lite på resor till Italien där min biologiske morfar bor. Är rätt sugen på att kasta mig i ett plan dit redan ikväll om jag hade kunnat.

Men man får ju inte alltid som man vill här i livet så jag kan tänka mig att vänta tills på måndag. Nu ska jag bara övertala mor min om att släppa iväg mig, helst på en enkelresa ♥ Vem vet, kanske sitter jag på ett flyg på måndag, how knows?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback