Another world

2011-05-26 @ 22:42:28 2011-05-26 @ 22:42:28


Som de flesta utav mina vänner vet så har jag varit i Afrika en gång i mitt liv, visserligen Gambia ( se sista bilden) ett litet land men väldigt fattigt. Och trots att jag klagade mycket över hur jobbigt det va att spendera en vecka i ett u-land utan all vardagslyx så älskade jag själva upplevelsen. Dock var vi aldrig på någon safari eller åkte jeep och kollade på alla vilda djur. Vi nöjde oss med att åka till en aligatorpark och ett apzoo. Gambia hade ju inte riktigt lejon, elefanter och tigrar. Men så idag när jag kollade på animal planet så var det en dokumentär om volentärer i Afrika som hjälpte till på olika naturreservat, riktigt coolt! Mammas kompis har också varit volentär i Afrika och älskade det. Så jag tror faktiskt att jag ska vara volentär på ngt naturreservat någon gång i mitt liv, allt måste ju upplevas här i livet :) Och dessutom är det ju en god gärning också!

nu ska jag plugga klart och sedan nanna kuddet, puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback