Art

2011-05-31 @ 21:19:16 2011-05-31 @ 21:19:16
Härlig dag idag, vaknade upp hos frida. Visserligen en timme tidigare än vad jag brukar men ändå 8) skolan flöt på, inget speciellt. Efter skolan dock åkte jag och frida till malmö för att...hmm...shoppa? Fast egentligen så behövde ingen av oss göra av med pengar ^^ Ska ju till göteborg på torsdag med klassen! Jippi! Så alla pengarna lär väl ryka då :) Men när jag väl skulle betala i kassan i en butik, tror ni inte att jag glömt mitt kort? Jo, så jag fick betala kontant. Men nu ligger det satans kortet här brevid mig :@

En helt okej dag med andra ord ^^ Nu tänkte jag bjuda på en liten utställning av nioarnas bildarbete som vi jobbat med ungefär hela terminen. Fanns massor av fina målningar men jag tog bara mina närmaste vänners, och dom är över fina allihop!




Min bild, Modesty Blasie.



Mias bild!



Annikas, Vandraren ovan New York.



Fridas bild!



Och agnes bild!



Kommentarer
Postat av: annika, A N N I K A P A U L I N A .blogg.se

vad gulligt av dig! :D men tycker nog ändå att din är fetast ;)

2011-06-01 @ 13:08:37
URL: http://annikapaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback