Blev visst en pause

2011-05-25 @ 19:09:43 2011-05-25 @ 19:09:43
Förlåt, det blev en liten blogg-pause mitt i allt. Hade inga planer på att pausa men det har varit så otroligt mycket i skolan! Fattar inte varför inte lärarna fattar att dom kan inte lägga alla prov och läxförhör sista "riktiga" veckan... Och varje gång så är det samma visa, man måste gå direkt fram till läraren och be om sitt provresultat ca 10 gånger innan man äntligen får se det och då helt plötsligt kan det visa sig att man sänks om man inte gör en massa inlämningsuppgifter och mög för att behålla betygen. Inte alltid uppskattat av elever.

Men nu lämnar vi skolämnet. Denna veckan som jag inte har bloggat har det inte hänt ngt speciellt, varit och shoppat med mamma lite, pluggat, ja allt tråkigt vardags bajs 8) Men nästa vecka, DÅ åker min klass och jag till göteborg på klassresa! Ska bli skitkul speciellt när agnes och frida också ska dit dock med fridas mamma men ändå :)

Till helgen kommer en viss liten underbar sötnos hem till oss, nämligen dante! En liten men sprallig vovve på ca 30cm som under helgen ska passas av mig! älskar hundar så det kommer blir superkul. Nu känner jag dock att jag måste återvända tilll pluggets jobbiga värld och plugga satan i gatan :( Håll ut, det är bara några skoldagar kvar sen då jävlar blir det fest ;)

Bloggar mer sen, puss.

gg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback