Hatar att vara ensam hemma

2011-05-06 @ 23:02:54 2011-05-06 @ 23:02:54
Puh, äntligen klar med alla dages måsten, härligt! Vet inte riktigt vad jag ska göra nu... Hatar att vara ensam hemma, känns som ett psykfall på rymmen ska stå utanför mitt hus och typ kasta in en sten och typ döda mig, är jag själv psyko som tänker så? Hehe, iaf så hoppas jag att morgondagen blir roligare än denna dag, skulle kanske va med tha gang ^^ Kanske kan tvinga mamma att åka till lund med mig imorgon? Ja, vi hoppas på det.
Justde, glömde nästan, AGNES WALLNERS CYKEL BLEV IGÅR STULEN RUNT 15.04-16.32 VID RINGSJÖSKOLANS CYKELSTÄLL, VET DU NÅGOT SÅ HÖR AV DIG!

Hmm, kanske borde sätta på en film? Vet ju inte ens när mamma kommer hem ;s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback