Twilight maraton!

2011-11-05 @ 12:55:35 2011-11-05 @ 12:55:35


haha, asful bild på mig :o men kände att det behövdes en liten bild iaf :)

Igår kom annika över en liten stund och lärde mig lite nya grejer i photoshop :D jag är ju liiiite efter trots att jag går media (a) När hon gått och jag städat det värsta i mitt dammfyllda rum gick jag och hämtade johanna på stationen. Vi bar väg mot konsum och inhandlade en massa proviant till allt filmtittande. Väl hemma bestämde vi oss för att strunta i den första filmen och ist kolla new moon och eclipse. Vi somnade såklart mitt i eclipse men såg klart den imorse :)

Med andra ord en lyckad kväll med massa hallonsoda och härligt sällskap, och ikväll taggar vi halloween fest! Överväger fortfarande klädsel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback