Vem är bäst? JAG ÄR BÄST!

2011-11-08 @ 17:57:13 2011-11-08 @ 17:57:13
Fick mig ett litet spel på sf härom dagen när jag (efter ha längtat så länge) skulle extra kolla när biljettutsläppet till breaking dawn var. Och vad tror ni händer? Jo, dom jävlarna har såklart redan släppt biljetterna utan att skicka sms! (man kan ställa in om man vill bli informerad om biljettsläppet).

Och sen blir det värre för såklart är alla bra biljetter slut och man kunde endast "köpa" dom direkt. Så jag fick sms och stalkar eveline och frida på facebook (tradition att dom ska me) och undertiden paxa tre av de bästa pltserna som fanns kvar på royal i malmö tills mamma kunde ta sig tid att köpa dom sålänge.
Alltid lika roligt att fixa biljetter, men nu är dom iallafall våra (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback