Ingen bild :)

2011-10-30 @ 11:18:50 2011-10-30 @ 11:18:50
Hade en härlig sag igår. Började med att jag vaknade hos frida, fixade oss lite och åkte med hennes mamma till nova. Väl framme gick vi runder lite och hittade den mest perfekta stickade tröjan ever! Röd, och supervarm! Så av någon andledning så fick vi varsen av fridas mamma, tackar :) Skulle kollat skor också men vi segade lite för mycket på espresso house, men åker nog in i veckan och köper dem.

Lite senare runt fem åkte jag för att fira en i min klass med ett surprise party! nadia blev minst sagt chockad :) På kvällen åkte jag tillbaks till hålan och somnade till harry potter.
Idag måste jag göra klart en filmanalys och sen får vi se vad som händer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback